tirsdag

Strikk i ørska på Ørskogfjellet

strikk i ørska 09 021

Denne helgeh har jeg vært på mitt første store streikketreff.Det ble arrangert på Ørskogfjellet,som denne helgen viste seg fra sin beste side med et nydelig ver og vakkre høstfarger.

 

 

strikk i ørska 09 025

Det var desse fire blide damerne som sørget  for at det ble treff,og hadde gjort en kjempejobb.Så tusen takk til dere.

Det var flere butikker som kom med et rikt utvalg av garn og tilbehør, også enkeltpersoner hadde med varer.

strikk i ørska 09 007

Dette er Trollmor sin stand,og det var mye som fristet.

 

strikk i ørska 09 008 

og dette er Ronilles stand med mange for meg nye flotte garnsorter.Hun skal opne ny butikk i Ørsta og har gitt ut denne flotte strikkeboka.

  strikk iørska 09 001 strikk i ørska 09 011 

Lappestu var også tilstede med garn og utstyr

strikk i ørska 09 010 

Denne damen kom tilreisende med mye fint og for meg nytt garn og salg ble det 

strikk i ørska 09 017

Det ble mye strikking denne helgen ,men vi måtte også nyte det fine veret så vi var noen damer som gikk oss en lang tur .

strikk i ørska 09 033

Litt handel ble det også. Jeg kjøpte meg garn til en jeakk og en ny heklekrok i bjørk.

Der var også en butikk fra Vetnes som solgte stoff, og jeg kjøpte meg dette mønsteret.

strikk i ørska 09 034

helgens produksjon ble to ferdige og en påbegynt koppetue, og et par grytekluter heklet i vaffelmønster.

Strikket også et sjal og gjorde ferdig et som var påbegynt .

  strikk i ørska 09 032

Det var en kjempe koselig helg,der jeg ble kjent med mange damer.Vi var over femti stykker alt i alt så der ble mye skravling og latter.

Har alt begynt å gle meg til neste år og nytt treff.

2 kommentarer:

toneab sa...

Takk for sist! Vi hadde det kjekt. Håper det blir flere treff på oss etterhvert. Kjekt å sjå bilder fra treffet. (Stoffbutikken var Syskrinet fra Molde).

amylin sa...

Flott treff og takk for sist!