mandag

Knipplinger

Knipplinger




Navnet på bloggen min kommer av en av mine hobbyer,næmlig knippling.Her ser dere en knipplepute med 18 par pinner og et halvferdig arbeid.

Jeg var så heldig å få lære meg knippling av en svensk dame som desverre gikk bort så alt for tidlig




Her ser dere arbeidet på nært hold



......her er noen prøver på forskjellige mønster





.............og her noen ferdige prosjekter ,veit ikke heilt hva jeg skal bruke dei til ,men kommer vel på noe etter hvert.Det går ikke så fort å knipple, men er veldig spennende å holde på med.














2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei. du spør om bildeprogram hos meg. Joa jeg bruker Photoshop Elements 5 og laster så bildene opp via Picasa.com (picasa er et gratisprogram fra google).
Sjekk under etiketter data hos meg og posten yezz. Anbefaler deg absolutt Picasa :)

Anonym sa...

wow så fantastisk fint, knipling er så nydelig også ser det så morsomt ut...