tirsdag

Sommerhåndarbeide

Har kjøpt meg dette flott heftet med stitchery og mange flotte mønster.

Og blant noe av det jeg har gjort i sommer, er å sy meg denne puten etter mønster fra heftet.
Den er i stitchery og lappeteknikk.
Ikke akkurat en pute til å ha i sofakroken da ,er nok heller ment å ha nærheten av sy arbeidet.inni er der div lommer til sy-ytstyr med brodei på.

Har også heklet meg denne håndduken i bomull og bølgemønster.
mønsteret fant jeg i Alt om Håndarbeide nr 6.
Et blad jeg forøvrig har begynt å abonere på, og som er fult av ideer og mønster.













2 kommentarer:

merete sa...

Oi, - den pute hadde mye lekkert borderi!
Hvordan er det, - den er vel ikke første puta du har i sofaen når den fylles med gjester? Kunne jo være litt mange nåler i den? Eller er den ment som reserve-syveske i bil og nær kosestol, sånn at når man reiser seg ser alt meget "ryddig" ut selvom alle sysakene ligger "fremme"?
usp, - måtte bare filosofere der litt :-)
Ha en fin dag!

Elligo sa...

Du har nok rett,blir mok litt mange nåler å stikke seg på til å ha den i sofaen,så det blir nok til å ha i nærheten av syarbeidet.
Ellers takk for kommentaren:)